SM Mlekpol odświeża wizerunek linii produktów Mazurski Smak

Autor: pr 21 lutego 2017 16:54

SM Mlekpol odświeża wizerunek linii produktów Mazurski Smak fot. mat. pras. SM Mlekpol

Przeprowadziliśmy badania jakościowe, z których wynika, że konsumenci oczekują jednoznacznych skojarzeń formy z treścią - stąd też Mazurski Smak jest jeszcze bardziej mazurski. Grafika nawiązuje do czystych, zielonych terenów Polski, które przywołują beztrosko spędzony czas i naturalny świeży regionalny produkt – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol w Grajewie.

Kubki, klinki i folie linii produktów Mazurski Smak są bardziej nowoczesne także dzięki intuicyjnemu kodowi kolorystycznemu poszczególnych wariantów tłuszczowych, co zdecydowanie ułatwia zakupy. - Zależało nam na podkreśleniu kategorii produktu. Opakowanie są jeszcze bardziej czytelne. Logo Mazurski Smak zyskało nowoczesny sznyt, zmieniliśmy proporcje umieszczanych na opakowaniu oznaczeń dzięki czemu zyskaliśmy przejrzystość. Szata graficzna jest spójna a nowa architektura porządkuje informacje – dodaje Ewa Gromadzka.

Pierwsza w nowych opakowaniach pojawi się w sklepach śmietana Mazurski Smak 18%. Najprawdopodobniej już w marcu dołączą do niej twarogi Mazurski Smak w klinkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,32

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.