PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Smart shopping kluczem do analizowania trendów zakupowych

Autor: ekonomia.rp.pl 7 maja 2014 09:07

Dzisiaj kluczem do analizowania trendów na rynku handlowym jest "smart shopping" czyli polowanie na okazje, ale niska cena nie jest jedynym kryterium - podaje serwis ekonomia.rp.pl.

Aby zbadać to zjawisko Lidl zlecił badanie, które przeprowadził Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, a Polaków zapytano o sposób, w jaki podejmują decyzje zakupowe dotyczące obuwia i odzieży. Zdecydowana większość, bo 77 proc. zadeklarowało, że kupuje racjonalnie, kalkulując stosunek ceny do jakości.

Z badania wynika, że większość Polaków kupuje odzież i obuwie w galeriach handlowych. Niemniej jednak widocznym trendem jest rosnący udział sieci handlowych, które wybiera już co trzeci - czytamy w ekonomia.rp.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    15,69

  • Min

    9,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7869

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane