PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

SMS może być impulsem skłaniającym do zakupów

Autor: pr 3 października 2013 14:55

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl krótka wiadomość tekstowa może przyczynić się do odwiedzenia strony internetowej sprzedawcy lub udania się do najbliższego sklepu w celu bliższego zapoznania się z ofertą. Ponadto SMS-y szczególnie kuszą osoby zainteresowane promocjami w branży odzieżowej, poszukujące zniżek na wydarzenia kulturalne oraz rozrywkowe. Mogą również stanowić skuteczne narzędzie wsparcia promocji produktów spożywczych.

- Z naszego badania można wywnioskować, że dodatkowe akcje marketingowe oparte o SMS stwarzają możliwość budowania trwalszej więzi z konsumentami. Komunikacja SMS stanowi skuteczne narzędzie wspomagające różnego rodzaju akcje promocyjne, zwiększając ich skuteczność niezależnie od branży - uważa Daniel Zawiliński, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Platformie SerwerSMS.pl

Co trzeci konsument jest zainteresowany otrzymywaniem SMS-ów powiadamiających  o atrakcyjnych promocjach dotyczących zniżek (dokładnie 33.1% ogółu badanych). Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez Platformę SerwerSMS.pl taka wiadomość mogłaby skłonić do udania się do najbliższego sklepu 89,7% respondentów lub zapoznania się z ofertą przygotowaną dla osób odwiedzających daną stronę internetową, analogicznie 88,5% respondentów. Wśród badanych, którzy zdecydowaliby się na promocje tego typu nieznacznie przeważają kobiety - 35,4%. Ciekawym wydaje się fakt, iż nie zanotowano znaczących różnic pomiędzy mieszkańcami dużych, średnich i małych miejscowości oraz wsi. Wszyscy przedstawiciele wyżej wymienionych kategorii w podobnym stopniu interesowali się promocjami otrzymywanymi za pomocą SMS-ów.

Na trzecim miejscu wśród potencjalnych klientów były promocje w branży spożywczej, które mogłyby przyciągnąć zainteresowanie 40% badanych.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • szostek 2013-10-07 11:20:22

    A ja lubię otrzymywać SMS-y z promocjami bo mogę kupić coś w lepszej cenie.

  • Burundi 2013-10-04 16:13:57

    moożliwe że jako część większej strategii

  • jot 2013-10-04 09:02:40

    A co firma która żyje z takiego rozsyłania smsów może innego powiedzieć jak tylko to, że klienci są zainteresowani otrzymywaniem wiadomości. Myślę, że jest dokładnie odwrotnie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    1,86

  • Min

    0,80

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.