PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

SMS może być impulsem skłaniającym do zakupów

Autor: pr 3 października 2013 14:55

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl krótka wiadomość tekstowa może przyczynić się do odwiedzenia strony internetowej sprzedawcy lub udania się do najbliższego sklepu w celu bliższego zapoznania się z ofertą. Ponadto SMS-y szczególnie kuszą osoby zainteresowane promocjami w branży odzieżowej, poszukujące zniżek na wydarzenia kulturalne oraz rozrywkowe. Mogą również stanowić skuteczne narzędzie wsparcia promocji produktów spożywczych.

- Z naszego badania można wywnioskować, że dodatkowe akcje marketingowe oparte o SMS stwarzają możliwość budowania trwalszej więzi z konsumentami. Komunikacja SMS stanowi skuteczne narzędzie wspomagające różnego rodzaju akcje promocyjne, zwiększając ich skuteczność niezależnie od branży - uważa Daniel Zawiliński, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Platformie SerwerSMS.pl

Co trzeci konsument jest zainteresowany otrzymywaniem SMS-ów powiadamiających  o atrakcyjnych promocjach dotyczących zniżek (dokładnie 33.1% ogółu badanych). Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez Platformę SerwerSMS.pl taka wiadomość mogłaby skłonić do udania się do najbliższego sklepu 89,7% respondentów lub zapoznania się z ofertą przygotowaną dla osób odwiedzających daną stronę internetową, analogicznie 88,5% respondentów. Wśród badanych, którzy zdecydowaliby się na promocje tego typu nieznacznie przeważają kobiety - 35,4%. Ciekawym wydaje się fakt, iż nie zanotowano znaczących różnic pomiędzy mieszkańcami dużych, średnich i małych miejscowości oraz wsi. Wszyscy przedstawiciele wyżej wymienionych kategorii w podobnym stopniu interesowali się promocjami otrzymywanymi za pomocą SMS-ów.

Na trzecim miejscu wśród potencjalnych klientów były promocje w branży spożywczej, które mogłyby przyciągnąć zainteresowanie 40% badanych.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • szostek 2013-10-07 11:20:22

    A ja lubię otrzymywać SMS-y z promocjami bo mogę kupić coś w lepszej cenie.

  • Burundi 2013-10-04 16:13:57

    moożliwe że jako część większej strategii

  • jot 2013-10-04 09:02:40

    A co firma która żyje z takiego rozsyłania smsów może innego powiedzieć jak tylko to, że klienci są zainteresowani otrzymywaniem wiadomości. Myślę, że jest dokładnie odwrotnie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7869

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane