Smyk ma ewoluować w stronę firmy modowej

Property News 21 lipca 2016 09:42

Jest kilka motorów rozwoju Smyka. Jednym z nich jest zwiększenie liczby sklepów - tłumaczy Maciej Dyjas, partner współzarządzający w Griffin Real Estate.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z inwestycji w sieć sklepów Smyk. Jej wyniki, bardzo dobre w 2015 roku, w tym roku nadal się poprawiają, co widać w tym półroczu. Pozytywna tendencja utrzymuje się ponad wskaźniki, które założyliśmy w biznesplanie na etapie zakupu - tłumaczy Dyjas.

Nowi właściciele Smyka chcą skoncentrować się na wzroście sprzedaży i marży w istniejących placówkach.

- Tutaj ma rosnąć asortyment ubrań i butów, które dają atrakcyjniejszą marżę niż zabawki, z którymi sieć jest często kojarzona. Smyk ma bardziej ewoluować w stronę firmy modowej - mówi Maciej Dyjas.

Więcej na propertynews.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane