So!Coffee zastąpiło empik Cafe

Francuski koncern Lagardere Services, który jest obecnie właścicielem sieci kawiarni empik cafe, kończy właśnie proces rebrandingu i zmianę szyldów kawiarni na So!Coffee.
Jak dowiedział się portalspozywczy.pl obecnie na rynku działa 47 kawiarni So!Coffee i 6 empik cafe. Docelowo ta druga sieć ma zniknąć z rynku i wszystkie lokale zostaną poddane rebrandingowi.
Jak już informowaliśmy, Lagardere Services zdecydował się na zmianę szyldów, ponieważ planuje rozwój sieci kawiarni poza granicami Polski i stąd pojawiła się konieczność zmiany nazwy sieci na bardziej globalną.
W końcu września 2012 r. Empik z grupy Empik Media and Fashion sprzedał grupie Lagardere Services 49 proc. udziałów w spółce empik cafe, wychodząc z tej inwestycji. Pozostałe 51 proc. udziałów pozostało w rękach spółki HDS Polska, która jest podmiotem zależnym grupy Legardere Services. W konsekwencji tej transakcji firma empik cafe sp. z o.o. zmieniła nazwę na LS travel foodservice Poland Sp. z o.o.
W portfolio spółki LS travel foodservice Poland znajdują się także inne marki gastronomiczne jak: Bread & Co, Cheers Bar, Rest&Wine, Voyage Cafe, Flying Bistro, Business Shark, The Flame oraz Furore!. Lokale usytuowane są w centrach handlowych oraz przy ważnych punktach komunikacyjnych w Polsce (porty lotnicze i dworce kolejowe).


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Sb 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł