SohoShop rozwija strategię omnichannel dla The Secret Soap Store

Autor: pr 21 października 2015 12:33

SohoShop odpowiada za budowę platformy e-commerce stworzonej dla marki kosmetyków naturalnych The Secret Soap Store.

Od teraz zamówienia złożone online można odbierać w tradycyjnych salonach sprzedaży. Click&collect to jeden z elementów strategii omnichannel przyjętej przez producenta kosmetyków naturalnych. Na kolejnych etapach realizacji wielokanałowej strategii rozwoju The Secret Soap Store planuje uruchomienie The Secret Club - klubu dla stałych klientów.

Sklep internetowy jest jednocześnie portalem o tematyce kosmetycznej.

Serwis e-commerce został uruchomiony przy współpracy z firmą SohoShop.pl, która dostarczyła technologie, know-how oraz zajmuje się wsparciem sprzedaży online.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane