Spada skuteczność reklam internetowych. Polacy liderami w blokowaniu treści

Autor: InfoWire.pl 8 listopada 2016 09:44

Ponad 22 mld dol. straciły w ubiegłym roku firmy na całym świecie z powodu blokowania reklam internetowych. Liderami pod tym względem okazują się Polacy - polski internauta blokuje prawie co drugą reklamę w sieci.

Co miesiąc na komputerze użytkownika wyświetla się ponad 1700 masowych banerów reklamowych. Sprawia to, że jest on mocno poirytowany tą reklamą. Jej skuteczność z roku na rok spada - mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Bartosz Wieczorek, dyrektor rozwoju biznesu z firmy Cloud Technologies. To właśnie reklama masowa powoduje, że internauci coraz częściej instalują na swoich urządzeniach oprogramowanie blokujące banery reklamowe.

Aby temu przeciwdziałać, wydawcy internetowi i reklamodawcy powinni posiłkować się wiedzą o zainteresowaniach, zachowaniach, wieku czy intencjach zakupowych użytkowników sieci i kierować do nich reklamy spersonalizowane. W tym celu warto wykorzystywać big data.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane