SPAR tak samo jak dyskonty ma swój program lojalnościowy z maskotkami

Autor: dlahandlu.pl 7 września 2017 08:51

Sieć SPAR Polska wprowadza program znaczkowy z pluszakami, bohaterami popularnej bajki Ice Age. Nowa akcja promocyjna dla klientów rusza 15 września we wszystkich sklepach sieci.

W ramach oferty znaczkowej klienci sieci będą mogli zbierać specjalnie przygotowane znaczki-naklejki, a następnie wymieniać je na nagrody. Za każde wydane 25 złotych klient otrzyma naklejkę, które będzie można zbierać do 23 listopada. Po zebraniu 4 punktów klient otrzyma możliwość zakupu po cenie promocyjnego kubka z postaciami z bajki Ice Age, natomiast za 6 zebranych punktów będzie można kupić z rabatem jednego z kilku pluszaków. Licencjonowane pluszowe maskotki i kolorowe kubki oferowane w sklepach SPAR przedstawiają bohaterów bajki wytwórni FOX, znanej zarówno dzieciom, jak i dorosłym na całym świecie, jak choćby sepleniący Sid czy Wiewiór, wiecznie w pogoni za orzechem.

To już druga edycja znaczkowego programu lojalnościowego, przygotowana dla klientów sieci w tym roku. Wcześniej SPAR realizował program z firmą Tefal.

Franczyzobiorcy otrzymają dodatkowe wsparcie wprowadzanego programu, w postaci licznych materiałów reklamowych, w tym m.in. standów na produkty, naklejek, ulotek czy plakatów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane