SPLIO pozyskało 10 milionów euro na rozwój nowej platformy

Autor: pr 21 października 2016 12:05

SPLIO pozyskało 10 milionów euro z funduszu Fonds Ambition Numérique na rozwój swojej platformy SPRING.

SPLIO bazowało na relacjach ze swoimi 500 klientami z branży retail oraz dóbr luksusowych, aby opracować SPRING, pierwszą platformę do zarządzania Customer Experience w modelu SaaS dla firm z branży retail.

Wprowadzenie platformy SPRING na rynek odbywa się w momencie, w którym zmiana sposobu zarządzania doświadczeniami klienta staje się koniecznością. - W dobie rosnącego znaczenia cyfryzacji, zaspokajanie potrzeb klientów staje się dla firm z branży retail coraz trudniejsze ze względu na zwiększającą się ilość punktów kontaktu oraz zmieniające się ścieżki klientów. SPRING stawia czoła tym nowym wyzwaniom likwidując silosy organizacyjne oraz oferując wizję „customer centric” konsumenta. Dzięki temu, cała firma dysponuje kompletną wizją ścieżki klienta, niezależnie od kanału interakcji z marką - opisuje firma.

Obroty SPLIO w 2015 roku wyniosły 16 milionów euro.

Celem nowego zespołu zarządzającego powołanego przez założycieli SPLIO jest wykorzystywanie obecnej bazy klientów, przewagi technologicznej oraz doskonałego time to market, aby stać się liderem tego nowego rynku dla branży retail.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,82

  • Śr

    3,86

  • Min

    2,87

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11002

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane