Kaufland rezygnuje z produktów Bio Planet, będzie rozwijać marki własne

Autor: dlahandlu.pl 14 lutego 2018 11:20

Bio Planet S.A. zaprzestała dostaw do sieci Kaufland, która w 2017 r. odpowiadała za ok. 1 proc. przychodów spółki. Kaufland zdecydował się na wprowadzenie do swojej oferty bio produkty pod markami własnymi, które zastąpiły produkty dostarczane wcześniej przez Bio Planet.

Sprzedaż Bio Planet S.A. za styczeń 2018 r. osiągnęła 11,7 mln złotych, co stanowi 8 proc. wzrostu w stosunku do sprzedaży w styczniu 2017 r., która wyniosła 10,9 mln zł.

W styczniu spółka kupiła działkę przemysłową przylegającą do centrum logistyczno-magazynowego. Celem inwestycji jest powiększenie magazynu oraz budowa zakładu konfekcjonowania.

W minionym miesiącu spółka wprowadziła około 80 nowych produktów do oferty, m.in. ekologiczne przekąski pod polską marką OHO Bambucz.

Bio Planet S.A. od 11 lat prowadzi sprzedaż żywności ekologicznej, którą konfekcjonuje pod markami własnymi firmy takimi jak: Bio Planet, Biominki, Bio Europa, Crystalline Planet oraz Bio Raj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,97

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane