Spółka Outdoorzy spodziewa się dalszego wzrostu przychodów

Autor: dlahandlu.pl 22 września 2017 12:31

Po trzech kwartałach roku obrotowego 2016/2017 przychody netto ze sprzedaży Outdoorzy SA przekroczyły 4.900 tys. zł, wobec 3.818 tys. zł rok wcześniej. Zarząd spółki oczekuje, że nadchodzące kwartały przyniosą podtrzymanie wysokiej dynamiki zwiększania przychodów ze sprzedaży zarówno w segmencie detalicznym, jak i hurtowym.

Outdoorzy SA, spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, osiągnęła w 3 kw. roku obrotowego 2016/2017 przychody netto ze sprzedaży na poziomie ponad 1.802 tys. zł. Drugi kwartał roku obrotowego 2015/2016 spółka zakończyła przychodami ze sprzedaży w wysokości 1.583 tys. zł, więc tegoroczny wynik wykazuje prawie 14 proc. wzrost.

Po trzech kwartałach roku obrotowego 2016/2017 przychody netto ze sprzedaży Outdoorzy SA przekroczyły 4.900 tys. zł, podczas gdy w analogicznym okresie roku obrotowego 2015/2016 było to 3.818 tys. zł. - Skuteczne działania marketingowe i handlowe przekładają się na zwiększanie zasięgu sklepu outdoorzy.pl oraz docieranie z jego ofertą do coraz szerszego grona odbiorców. Z kolei osiągnięty wzrost sprzedaży w segmencie detalicznym pozwala na wypracowywanie wyższych rentowności – ocenia spółka.

Outdoorzy SA wypracowała w 3 kw. roku obrotowego 2016/2017 zysk netto na poziomie 32 tys. zł oraz zysk EBITDA sięgający blisko 66 tys. zł. - Zarząd spółki oczekuje, że nadchodzące kwartały przyniosą podtrzymanie wysokiej dynamiki zwiększania przychodów ze sprzedaży zarówno w segmencie detalicznym, jak i hurtowym – informuje spółka.

Spółka koncentruje swoje działania na dywersyfikacji oraz weryfikacji prowadzonych działań marketingowych. Spółka optymalizuje także ofertę handlową i selekcjonuje produkty zgodnie z preferencjami klientów, dzięki czemu zatowarowanie magazynu pozwala na realizację zamówień w krótszym czasie. W kwietniu br. do oferty sklepu outdoorzy.pl wprowadzona została nowa marka NATUREHIKE oferująca produkty z kategorii biwaku, kampingu oraz outdooru, co jest zgodne ze strategią rozwoju. Posiada ona bardzo duży potencjał sprzedażowy, co potwierdzają osiągnięte wyniki sprzedażowe, które w istotny sposób przekroczyły przyjęte założenia zarządu. Z uwagi na bardzo dobrą sprzedaż oraz wysoką rentowność w przyszłym roku asortyment produktów marki NATURHIKE zostanie rozszerzony.

Outdoorzy S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect w grudniu 2016 r. Emitent działa w branży e-commerce i prowadzi sklep internetowy - outdoorzy.pl, który pozycjonuje się w pierwszej piątce największych sklepów o profilu outdoorowym. Posiada on w swojej ofercie produkty prawie 250 najlepszych oraz najpopularniejszych marek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane