Spomlek wspiera sprzedaż poprzez edukację konsumentów

www.portalspozywczy.pl 3 stycznia 2017 13:48

Spomlek, jako jedna z niewielu firm w Polsce, korzysta z narzędzi wsparcia sprzedaży serów żółtych poprzez edukację klienta i konsumenta – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Humeniuk, koordynator ds. handlowych SM Spomlek.

Po pierwsze odpowiadając na zapotrzebowanie klientów Spomlek włącza się w konstruowanie katalogów z ofertą serową danego klienta. Katalogi są kompendium wiedzy o rodzajach serów, ich składzie, wartościach odżywczych, smaku. Jest tam podstawowa wiedza, którą powinien mieć klient zamawiający sery. - Organizujemy też szkolenia produktowe dla sprzedawców. Podczas warsztatów budujemy wiedzę o całej kategorii serowej. Nie przedstawiamy tylko swojego katalogu produktowego opowiadając o właściwościach naszych serów, ale pokazujemy rodzaje serów, różnice w wyglądzie, smaku, strukturze oraz formie wykorzystania ich przez konsumentów – mówi Jacek Humeniuk.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane