Spoty Kompanii Piwowarskiej stanowią ponad 50 proc. wszystkich reklam wideo online branży piwnej

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2017 09:19

W ostatnich dziewięciu miesiącach najbardziej aktywna w sieci pod względem reklamowym była Kompania Piwowarska – wynika z analizy firmy Gemius.

Spoty Kompanii Piwowarskiej stanowią ponad 50 proc. wszystkich reklam wideo online branży piwnej wyemitowanych od stycznia do września br.

Na podium jest również Grupa Żywiec, do której należy ok. 1/3 kreacji emitowanych przez branżę (31 proc.). Udziały pozostałych producentów złotego trunku w kampaniach reklamowych wideo w sieci kształtują się na poziomie kilku proc.

Spoty promujące piwo stanowią niewiele ponad 5 proc. wszystkich reklam wideo wyświetlonych polskim internautom od stycznia do września 2017 r. na komputerach i laptopach. Udział reklam typu display wypada jeszcze gorzej – to średnio 0,2 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane