Sprzedaż Carrefoura w Polsce niższa o 1 mln euro

Autor: dlahandlu.pl 11 marca 2016 10:42

Sprzedaż Carrefoura w Polsce niższa o 1 mln euro Sprzedaż Carrefoura w Polsce na stabilnym poziomie, fot. Stefan Ataman / Shutterstock.com

Sprzedaż sieci Carrefour w Polsce w ubiegłym roku osiągnęła wartość 1,678 mld euro. W 2014 roku była to kwota 1,679 mld euro, czyli rdr. jest o 1 mln euro niższa. Sieć zakończyła poprzedni rok w Polsce z 813 placówkami handlowymi, czyli przybyło jej 111 sklepów (w tym 108 convenience).

We Francji przychody sieci za 2015 rok wyniosły 36,272 mld euro (35,336 mld euro w 2014). Hiszpania zanotowała sprzedaż w wysokości 7,923 mld euro (7,787 mld euro za 2014). Włoskie sklepy sieci przyniosły 4,940 mld euro (rok wcześniej - 4,688 mld euro).

W Belgii sprzedaż wyniosła 3,967 mld euro w porównaniu do 3,968 mld euro w 2014 roku.
Rumunia zasiliła przychody sieci kwotą 1,215 mld euro (1,069 w 2014 rok).

Plany francuskiego detalisty na 2016 rok obejmują m.in. dynamiczny rozwój formatu convenience we wszystkich krajach. Carrefour zapowiada także dalsze inwestycje w modernizacje placówek na wszystkich rynkach oraz modernizację łańcucha dostaw i usprawnienie systemów informatycznych we Francji. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • MargorD 2016-03-14 06:48:25

    to spadła o 1 mld, czy jest prawie identyczna? o taki tytuł Carrefour mógłby się obrazić...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    13,83

  • Min

    9,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.