Sprzedaż Carrefoura w Polsce w I kw. to 511 mln euro. Spadek LfL o 0,8 proc.

Autor: dlahandlu.pl/Reuters 12 kwietnia 2018 10:55

Sprzedaż Carrefoura w Polsce w I kw. to 511 mln euro. Spadek LfL o 0,8 proc. Fot. Shutterstock

Sprzedaż grupy Carrefour w pierwszym kwartale roku 2018 osiągnęła 20,78 mld euro. Tempo wzrostu rok do roku, licząc like-for-like, spadło do 0,4 proc., w porównaniu z 1,9 proc. w poprzednim kwartale – podał Reuters. Spółka poinformowała w raporcie kwartalnym, iż sprzedaż w Polsce w pierwszym kwartale wyniosła 511 mln euro.

W Polsce sprzedaż Carrefoura wzrosła licząc ogółem, o 1,2 proc., natomiast sprzedaż like-for-like spadła o 0,8 proc. (sprzedaż liczona jest bez stacji paliw i wpływu kalendarza).

Wliczając stacje paliw, sprzedaż w Polsce po stałym kursie wymiany walut wzrosła o 5,7 proc., a licząc po aktualnym kursie wzrosła o 9,2 proc.

Sprzedaż całej grupy Carrefour w pierwszym kwartale roku 2018, na poziomie 20,78 mld euro, była nieco poniżej konsensusu Reutera na poziomie 20,87 mld euro, opracowanego przez Inquiry Financial.

Licząc ogółem, po aktualnym kursie walutowym, sprzedaż grupy spadła rok do roku o 2,4 proc., a licząc po stałym kursie walutowym – wzrosła o 2,6 proc.

Grupa poinformowała, że ​​sprzedaż we francuskich hipermarketach spadła (o 0,1 proc. LfL i o 1,2 proc. ogółem), na co wpływ miały: zła pogoda, silna konkurencja i strajki podczas świąt wielkanocnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane