Sprzedaż Carrefoura w Polsce w I kw. to 511 mln euro. Spadek LfL o 0,8 proc.

Autor: dlahandlu.pl/Reuters 12 kwietnia 2018 10:55

Sprzedaż Carrefoura w Polsce w I kw. to 511 mln euro. Spadek LfL o 0,8 proc. Fot. Shutterstock

Sprzedaż grupy Carrefour w pierwszym kwartale roku 2018 osiągnęła 20,78 mld euro. Tempo wzrostu rok do roku, licząc like-for-like, spadło do 0,4 proc., w porównaniu z 1,9 proc. w poprzednim kwartale – podał Reuters. Spółka poinformowała w raporcie kwartalnym, iż sprzedaż w Polsce w pierwszym kwartale wyniosła 511 mln euro.

W Polsce sprzedaż Carrefoura wzrosła licząc ogółem, o 1,2 proc., natomiast sprzedaż like-for-like spadła o 0,8 proc. (sprzedaż liczona jest bez stacji paliw i wpływu kalendarza).

Wliczając stacje paliw, sprzedaż w Polsce po stałym kursie wymiany walut wzrosła o 5,7 proc., a licząc po aktualnym kursie wzrosła o 9,2 proc.

Sprzedaż całej grupy Carrefour w pierwszym kwartale roku 2018, na poziomie 20,78 mld euro, była nieco poniżej konsensusu Reutera na poziomie 20,87 mld euro, opracowanego przez Inquiry Financial.

Licząc ogółem, po aktualnym kursie walutowym, sprzedaż grupy spadła rok do roku o 2,4 proc., a licząc po stałym kursie walutowym – wzrosła o 2,6 proc.

Grupa poinformowała, że ​​sprzedaż we francuskich hipermarketach spadła (o 0,1 proc. LfL i o 1,2 proc. ogółem), na co wpływ miały: zła pogoda, silna konkurencja i strajki podczas świąt wielkanocnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.