Sprzedaż Metro Group wzrosła o 1,5 proc. LfL. Real notuje spadki

Autor: www.dlahandlu.pl 20 października 2015 09:56

Sprzedaż Metro Group wzrosła o 1,5 proc. LfL. Real notuje spadki fot. shutterstock

Metro Group podało wyniki za rok finansowy 2014/15. W tym czasie sprzedaż Grupy wyniosła 59,2 mld euro (59,9 w roku 2013/14). Sprzedaż w ujęciu LfL wzrosła o 1,5 proc. W samym czwartym kwartale sprzedaż wyniosła 14,2 mld euro (14,4 mld euro w IV kw. 2013/14). Wzrost LfL wyniósł 1,3 proc.

Dział Metro Cash&Carry wygenerował sprzedaż w wysokości 29,7 mld euro (30,5 mld euro w roku 2013/14). Oznacza to wzrost LfL o 0,9 proc. W IV kw. sprzedaż wyniosła 7,4 mld euro (wzrost LfL o 1,1 proc.)

Sprzedaż sieci Real wyniosła 7,7 mld euro (spadek LfL o 0,8 proc.). Sam IV kw. wygenerował sprzedaż w wysokości 1,8 mld euro (spadek o 1,6 proc.).

Spadek sprzedaży sieci Real jest przede wszystkim efektem zamknięcia części sklepów i deflacji. W Niemczech sieć zamknęła w czwartym kwartale roku finansowego 2014/15 osiem placówek i obecnie ich liczna wynosi 293.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8027

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.