Sprzedaż w e-sklepie Coccodrillo wyniosła w marcu 1,4 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 6 kwietnia 2017 10:13

Sprzedaż sieci Coccodrillo w marcu br. wzrosła o 12 proc. względem ubiegłego roku. Łączne przychody wyniosły ponad 11,4 mln zł. Od początku roku przychody ze sprzedaży wzrosły o 4 proc. do 28,8 mln zł.

Sprzedaż w segmencie e-commerce wzrosła o 41 proc. do 1,4 mln zł w marcu. Narastająco, od początku roku, wynik ten zwiększył się o 25 proc. do 3,7 mln zł.

W ubiegłym roku przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 138 mln zł, co oznacza wzrost o 13 proc. w porównaniu do 2015 roku. Przychody wygenerowane przez kanał onlinebyły w tym okresie o 63 proc. wyższe niż w 2015 r. Łączne skonsolidowane przychody CDRL w 2016 r. wyniosły 203,68 mln zł, a zysk netto wyniósł 14,03 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane