Sprzedaż w hurtowniach Eurocash spadła o 2,57 proc. w I półroczu 2016

Autor: dlahandlu.pl 19 sierpnia 2016 10:19

Dynamika sprzedaży LFL dla stałej liczby hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry
wyniósł -1,28% w 2 kwartale 2016 r. oraz -2,57% w 1 półroczu 2016 r.

W 2 kwartale 2016 r. sprzedaż towarów formatu Cash&Carry Eurocash do odbiorców zewnętrznych wyniosła 1 163,55 mln zł i wzrosła o 1,81% w porównaniu do 2 kwartału 2015 r. W 1 półroczu 2016 r. sprzedaż towarów wzrosła o 0,39% i wyniosła 2 149,37 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r.

Liczba hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry na koniec 1 półrocza 2016 r. wyniosła
189 (łącznie z 3 hurtowniami Batna). W 2016 roku firma planuje przyrost na poziomie 8-10 hal hurtowych. Według szacunków Grupy, istnieje około 3000-4000 jednostek działających na hurtowym rynku dystrybucji FMCG. Grupa Eurocash chce być aktywnym uczestnikiem w procesie konsolidacji rynku poprzez przejmowanie hurtowni FMCG. 

Jako potencjalne ryzyka rozwoju Eurocash wymienia: spowolnienie tempa gospodarczego, spadek siły nabywczej i zmniejszenie wydatków domowych na konsumpcję mogą mieć negatywny wpływ na wielkość sprzedaży Grupy.



Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Karol 2016-08-19 13:50:49

    A pojawienie się e-commerce w handlu hurtowym to nie ryzyko dla graczy na rynku?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    24,99

  • Śr

    17,29

  • Min

    12,90

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.