Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła do 209 mln zł. Ruszył 1. market "5"

Autor: PAP 4 maja 2017 20:05

Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła do 209 mln zł. Ruszył 1. market "5"

Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła w kwietniu 2017 roku o około 8,9 proc. rdr do 209 mln zł - podała Emperia w komunikacie. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-kwiecień wyniosły 796 mln zł i były wyższe rdr o 4,3 proc.

W kwietniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 3,8 proc. w porównaniu do kwietnia 2016 roku ( ze względu na przesunięcie Wielkanocy).

Sprzedaż LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-kwiecień 2017 roku spadła z kolei o około 1,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.

W kwietniu 2017 roku otworzono 3 sklepy: 2 markety Stokrotka oraz 1 market "5". W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,5 tys. m kw.: 0,4 tys. m kw. w marketach Stokrotka oraz 0,1 tys. m kw. w marketach "5".

Łączna liczba sklepów na koniec kwietnia wyniosła 381, a łączna powierzchnia handlowa 176,4 tys. m kw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.