Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła rdr w II o ok. 11,5 proc.

Autor: PAP 2 marca 2018 20:07

Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła rdr w II o ok. 11,5 proc.

Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła rdr. w lutym 2018 roku o ok. 11,5 proc. do 208 mln zł - podała Emperia w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-luty wyniosły 420 mln zł i były o 12,2 proc. wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku.

Emperia podała, że w lutym 2018 roku sprzedaż towarów LFL (porównywalna) w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 3,4 proc. w porównaniu do stycznia 2017 roku. Sprzedaż LFL za okres styczeń-luty wzrosła o około 4,4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

W lutym 2018 roku sieć otworzyła trzy sklepy: jeden supermarket Stokrotka, jeden market Stokrotka Express i jeden sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. m kw.: 0,4 tys. m kw. w supermarketach Stokrotka, 0,1 tys. m kw. w marketach Stokrotka Experss, 0,6 tys. m kw. w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów na koniec lutego 2018 roku wyniosła 438, a łączna powierzchnia handlowa 188,9 tys. m kw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,03

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8297

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556876

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.