Sprzedaż żywności przez internet rośnie ale wolniej niż w UE

Autor: Puls Biznesu 6 listopada 2017 08:33

Sprzedaż żywności przez internet rośnie ale wolniej niż w UE Fot. Shutterstock

Chociaż przybywa spożywczych internetowych graczy, to klienci są słabo przekonani do tej formy zakupów. Niedawno byliśmy w unijnej średniej, dziś odstajemy - twierdzi Puls Biznesu.

Z badań CBOS wynika, że w ciągu miesiąca przez internet kupiło towary żywnościowe. zaledwie około 2 proc. respondentów. Dla porównania: 14 proc. kupiło odzież, 7 proc. elektronikę, a 6 proc. książki.

Dane Eurostatu świadczą o jeszcze innym aspekcie sprawy — jeszcze parę lat temu odsetek osób kupujących żywność przez internet był w Polsce podobny do średniej unijnej, dziś jest wyraźnie niższy. To nie jest kwestia spadku, ale znacznie wolniejszego wzrostu niż w innych krajach.

Więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane