Średnia miesięczna sprzedaż z mkw. dla sklepów Stokrotka to 1201 zł

Autor: www.dlahandlu.pl/PAP 17 listopada 2015 14:17

Według danych firmy Nielsen wartość sprzedaży w III kw. 2015 r. w segmencie supermarketów wzrosła o 4 proc. w stosunku do roku ubiegłego, natomiast w segmencie hipermarketów spadła o 0,8 proc. Jak podkreśla Emperia, sprzedaż w Stokrotce wzrosła o 5,9 proc.

Emperia podała, że sprzedaż Stokrotki rok do roku na porównywalnej bazie sklepów zmniejszyła się o 3 proc.

Średnia miesięczna sprzedaż z mkw. w trzecim kw. w Stokrotce wyniosła 1 201 zł (1 219 zł w III kw. 2014 r.), natomiast w segmencie supermarketów jest to 1 264 zł (1 275 zł w III kw. 2014 r.).

Przypomnijmy, w trzecim kw. Stokrotka uruchomiła 11 supermarketów, 14 marketów oraz
10 sklepów franczyzowych. Całkowita powierzchnia nowych sklepów otworzonych wynosi 18 358 mkw. CAPEX przypadający na 1 otwarty sklep własny to 0,6 mln zł.

"Oczekujemy, że w kolejnych kwartałach liczba nowych otwarć sklepów w modelu franczyzowym nie zejdzie poniżej 10" - powiedział prezes Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding i sieci Stokrotka.

W czwartym kwartale Stokrotka otworzyła już 13 sklepów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8027

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.