Średnia wartość pojedynczego zamówienia we Frisco.pl to 290 zł

Autor: dlahandlu.pl 22 sierpnia 2017 12:32

Średnia wartość pojedynczego zamówienia we Frisco.pl to 290 zł Katarzyna Kazior, prezes zarządu Frisco.pl, fot. Żelazna Studio

Frisco.pl, którego udziałowcami są MCI i Eurocash, podał, że zanotował w pierwszym półroczu 2017 r. wzrost liczby klientów aż o 33% (w porównaniu do I pół. 2016 r.) a także utrzymał niemal 100%-owe wskaźniki punktualności dostaw oraz kompletności zamówień.

Jak zamawiali klienci Frisco.pl w pierwszym półroczu 2017 roku?

– Klienci Frisco.pl najchętniej robili duże zakupy do domu, składając zamówienia najczęściej przed weekendem, średnio 2 razy w miesiącu. Przeciętna wartość pojedynczego zamówienia wynosiła ok. 290 zł. Co ważne, klienci nie musieli dodatkowo płacić za dowóz takich zamówień, ponieważ we Frisco.pl oferujemy bezpłatną dostawę w przypadku zakupów powyżej 200 zł – komentuje Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Ponadto, zamówienia najczęściej były składane w czwartki w godzinach między 19:00 a 22:00, a odbierane w piątki wieczorem.

A jak klienci Frisco.pl najchętniej płacili za zakupy spożywcze w sieci?

Wciąż dominującą formą płatności za zakupy spożywcze online jest płatność kartą przy odbiorze, którą wybierała ponad połowa klientów Frisco.pl. Rośnie popularność przelewów online – w pierwszym półroczu 2017 roku na tę metodę zdecydowało się 30% klientów. Spada natomiast płatność gotówką przy odbiorze (16,4% vs 14,9%), co, poza rosnącą popularnością transakcji bezgotówkowych, może oznaczać także wzrost zaufania do e-grocery.

W ostatnich sześciu miesiącach aż 78% wszystkich zamówień zawierało świeże artykuły, z czego:

· owoce i warzywa znalazły się w 75% koszyków. Klienci Frisco.pl najchętniej zamawiali banany, papryki oraz cytryny;

· mięso było zawarte w prawie 40% koszyków;

· pieczywo było obecne w ponad 1/3 koszyków.

 Porównując pierwsze półrocza 2016 i 2017 roku, punktualność dostaw w oferowanym przez Frisco.pl jednogodzinnym przedziale czasowym wzrosła z 90% do 95% zamówień dostarczonych na czas. Natomiast kompletność zamówień utrzymała się na wysokim poziomie i wyniosła aż 99,6%.

– Dla Frisco.pl, jedynego pure playera w Polsce, logistyka i zadowolenie klienta z dostaw są podstawą działania biznesu. Dlatego wciąż pracujemy nad udoskonalaniem kwestii operacyjnych, które w 100% spełnią oczekiwania kupujących. Już teraz jako jedyni na rynku oferujemy odbiór zamówienia na konkretną godzinę i będziemy w dalszym ciągu dostosowywać formy dostawy do preferencji naszych Klientów – podsumowuje Tomasz Dębowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Karol 2017-08-22 18:53:14

    To już macie powyżej 10 tys. zamawiających systematycznie klientów? warto się tym pochwalić.... a nie tak na okrągło - 75 mln przychodów, średnia wartość zamówień klienta 290 zł, średnio dwa zamówienia w miesiącu...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane