Stéphane Antiga ma nową pracę w Polsce

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2016 15:44

Stéphane Antiga, trener i wieloletni selekcjoner Polskiej Reprezentacji Siatkarzy po zakończeniu kontraktu z PZPS został mianowany dyrektorem eneralnym projektu French Touch w Polsce, kampanii promującej francuski styl życia, która będzie prowadzona w Polsce po raz trzeci.

Praca przy kampanii French Touch organizowanej przez Ambasadę Francji oraz Agencję Cryptone to, jak przyznaje Antiga, wielkie wyzwanie, które z chęcią podjął. Obejmując stanowisko dyrektora generalnego, od 15 listopada będzie odpowiedzialny za organizację i nadzór nad całością działań przy projekcie.
French Touch to akcja przybliżająca Polakom tajniki francuskiego stylu życia, francuskie marki, modę, kuchnię i kulturę. Przyszłoroczna edycja będzie realizowana z jeszcze większym rozmachem. Jak co roku, w ramach kampanii, odbędzie się m.in. ogólnopolska akcja handlowa oraz uroczysta gala, na której wystąpią polskie i francuskie gwiazdy. 

Partnerami French Touch w Polsce w 2016 roku byli: Carrefour i Président – partnerzy główni oraz Aelia Duty Free, Andros, BGŻ BNP Paribas, Bonduelle, Delifrance, DMP, Dr Irena Eris, EDF, Eurexia, Galenic, GSE, Lagardère Travel Retail, Mayland, Mazars, Monin, Paul, Promod, Regent Warsaw Hotel, René Furterer, Rica Lewis, Sodexo Prestige, Sofitel, Vins de France, Wyborowa SA Pernod Ricard, Złote Wyprzedaże; partnerzy instytucjonalni: CCE, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Instytut Francuski, Stowarzyszenie Francja-Polska; partnerzy medialni: JCDecaux, Stroer i TV5Monde.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane