Starbucks chce wejść ze swoimi produktami do sklepów

Autor: gazeta.pl 6 stycznia 2011 22:00

Sieć kawiarni pokazała nowy logotyp, z którego znikły słowa "Starbucks" i "kawa". Ma to związek z planami ekspansji sieci na rynek spożywczy i sprzedaży produktów, w tym zupełnie niezwiązanych z kawą - informuje gazeta.pl.

Logo Starbucks zmienia się ponieważ sieć chce zacząć sprzedawać pod swoją marką produkty spożywcze w sklepach i supermarketach. Jest możliwe, że wejdzie na rynek z innymi produktami, także niezwiązanymi z kawą.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,29

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane