Starbucks przeciw marnowaniu żywności. Obniży ceny przed zamknięciem lokalu

Autor: Puls Biznesu 8 września 2017 17:33

Starbucks w Wielkiej Brytanii ogłosił, że w wybranych lokalach na godzinę przed zamknięciem obniży ceny żywności o 50 proc. - podał "Puls Biznesu".

Muffiny, kanapki i inne przekąski o bliskim terminie przydatności do spożycia będą oznaczone naklejką o treści: „50 procent tańsze jedzenie, 100 proc. na dobroczynność”.

Starbucks chce dzięki swojej inicjatywie zmniejszyć marnowanie jedzenia, które inaczej zostałoby wyrzucone na śmietnik. Sieć zapowiedziała, że całkowity dochód ze sprzedaży przecenionej żywności pójdzie na organizację charytatywną Action Against Hunger, walczącą z niedożywieniem dzieci w 40 krajach świata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane