Starbucks: W 2017 roku uruchomimy ok. 15 kawiarni

www.portalspozywczy.pl 30 stycznia 2017 15:28

Rok 2016 był bezwzględnie rokiem konkurencyjnym. Widzieliśmy duże wzmożenie działalności zarówno naszej sieci, jak i konkurencji. Costa po rebrandingu zaczęła nowe otwarcia. Widać było też prężną działalność Green Caffe Nero. Każdy z tych trzech graczy bardzo agresywnie podchodzi do budowania swojej pozycji na rynku – mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Adam Mularuk, Brand President Starbucks.

Sieć Starbucks w 2016 r. powiększyła się w Polsce o 12 lokalizacji i był to najbardziej dynamiczny rozwój w ciągu ostatnich lat. Jak zapowiada Adam Mularuk, Brand President Starbucks, kolejne lata mają przynosić jeszcze większą dynamikę wzrostu. Marka chciałaby być głównym graczem na rynku w Polsce. – Szacujemy, że w 2017 roku będzie ok. 15 otwarć. Chcemy otworzyć więcej kawiarni niż w tym roku – mówi w rozmowie z serwisem portlaspozywczy.pl Brand President sieci.

Ubiegły rok przyniósł również zmiany dotyczące oferty, szczególnie w części jedzeniowej. – Mamy dużo zmian, jeśli chodzi o to, co nazywamy "fresh food", czyli świeżo przygotowanymi produktami na miejscu. Każda z firm próbuje zachęcić swoich klientów dobrą ofertą produktową – przyznaje.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Smart shopper Warszawa 2017-01-31 16:20:34

    Ja już do Starubcksa nie pójdę. Skoro chcą zaturniać nachodzców, to niech i nachodzcy u nich piją kawe.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,71

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.