PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Starbucks zamknął sklep internetowy

Autor: dlahandlu.pl 3 października 2017 11:25

Witryna e-commerce, która sprzedała markowe produkty firmy Starbucks - od kubków po kawy, herbaty i syropy smakowe - została zamknięta 1 października. Kawowy gigant postanowił zamknąć sklep internetowy, aby skoncentrować się na integracji sklepów fizycznych i dalszym rozwijaniu sieci kawiarni - podał Business Insider.

Od momentu ogłoszenia zamknięcia witryny w sierpniu br. firma sprzedawała swoje produkty w internecie za 50 proc. dotychczasowej ceny. Ponieważ towar nie jest już dostępny online ani za pośrednictwem zamówień telefonicznych, Starbucks zachęca klientów do kupowania towarów w lokalnych kawiarniach. Można je także zamówić poprzez aplikację i odebrać w wybranej lokalizacji.

We wrześniu Starbucks przerwał także program lojalnościowy, w którym nagradzał uczestników próbkami kawy z kawiarni Starbucks Reserve.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,82

  • Min

    3,94

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 706264

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane