Start kampanii telewizyjnej Warki Radler

Autor: pr 19 lipca 2016 09:12

18 lipca rusza nowa kampania telewizyjna Warki Radler. W kampanii pokazane są wszystkie znane już konsumentom warianty smakowe marki: Cytryna, Porzeczka z Limonką i Jabłko z Gruszką oraz wariant bezalkoholowy, ale to właśnie ten ostatni, po raz pierwszy został zaprezentowany w zakręcanej, plastikowej butelce.

Spoty utrzymane są w klimacie wakacyjnego luzu. - Radlery od Warki to idealne dopełnienie lata, podróży bez pośpiechu, rozrywki bez telewizora oraz czasu zabawy nad jeziorem czy na plaży. Radler od Warki od zawsze kojarzony jest z latem i wakacyjną beztroską. W tegorocznej odsłonie kampanii, przedstawione zostaną po raz pierwszy zalety nowego opakowania wersji bezalkoholowej - opisuje firma.

- Praktyczna, odkręcana butelka Warki Radler 0,0% wychodzi naprzeciw oczekiwaniom dotyczącym wygody użytkowania. To ważny aspekt, szczególnie teraz, podczas wakacyjnych wypadów w plener. Dodatkowo, zupełny brak alkoholu w tym wariancie pozwala cieszyć się wakacjami o każdej porze dnia i w każdej sytuacji np. podczas jazdy na rowerze, czy na plaży - mówi Małgorzata Gąska, Brand Manager marki Warka Radler.

Rodzina produktów Warka Radler 2% komunikowana będzie w dwóch spotach – 30 i 15 sekundowym; Warka Radler 0,0 % w plastikowym opakowaniu – w spocie 15 sekundowym. Reklamy emitowane będą w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Dodatkowym wsparciem będą działania prowadzone w Internecie (Facebook, VOD, mobile).

Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja Lvov, za produkcję – Film Produkcja. Działania digitalowe prowadzi Hyper Crew, a media planuje i kupuje Starcom Media Vest. Za PR marki Warka Radler odpowiada Roots PR.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,60

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201