PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Startuje nowa kampania Prince Polo

dlahandlu.pl 12 lutego 2014 10:02

Nowa kampania Prince Polo rusza pod hasłem: Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków. Zadaniem akcji jest inspirowanie Polaków do odkrywania charakterystycznych dla nas pozytywnych cech, zwanych TOCOSIAMI. W działaniach marka wykorzystuje sukces polskiego wafelka na Islandii. Kampania potrwa dwa miesiące i pojawi się w telewizji, radio, internecie oraz w mediach społecznościowych.

Prince Polo to wafelek uwielbiany nie tylko przez Polaków, ale też przez Islandczyków. Marka pojawiła się na Islandii w 1955 roku w wyniku wymiany handlowej z Polską, w ramach której Polacy otrzymali islandzkie śledzie, a Islandczycy polską wódkę, drewno i Prince Polo. W latach siedemdziesiątych, gdy Prince Polo było u szczytu popularności, statystyczny Islandczyk zjadał co roku mniej więcej 1 kilogram polskich wafelków. Dziś szacuje się, że średnie spożycie Prince Polo to nadal około pół kilograma na osobę. Sam wafelek obecny jest praktycznie wszędzie - w każdym supermarkecie, na stacjach benzynowych i w barach.

Idea kreatywna spotu „Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków" oparta jest na historii Gunnara, Islandczyka, który pewnego dnia odkrywa, że jego ulubiony wafelek towarzyszący mu od czasów dzieciństwa pochodzi z Polski. Postanawia więc przyjechać i odkryć ten kraj, poznać Polaków. Odszukać TOCOŚ, co jest w Polsce wyjątkowe - narodowe cechy Polaków. Wybieramy spośród sześciu skonsultowanych z grupą socjologów cech (zwanych TOCOSIAMI). Są to gościożyczliwość, pomysłowianizm, sercasłuchalność, ziomalosztamizm, żartolubność i szabelkowatość. Na polskiego TOCOSIA można głosować na specjalnie stworzonej stronie www.tocosie.pl oraz www.facebook.pl/princepolopolska. Zwieńczenie akcji i ogłoszenie polskiego TOCOSIA odbędzie się 6 kwietnia w Cieszynie, w mieście w którym produkowane są kultowe wafelki.

13 lutego br. w Polsce rzeczywiście pojawi się Gunnar. Jego zadaniem będzie pomoc Polakom w odkrywaniu ich narodowych cech. Islandczyk weźmie udział w serii niestandardowych wydarzeń mediowych promujących kampanię i przybliżających Polakom ich TOCOSIE. W podróży po Polsce będzie towarzyszyła mu stacja RMF FM.

 

Kampania zaplanowana jest od 13 lutego br. na okres dwóch miesięcy i będzie intensywnie promowana za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, np.: telewizji (spot 30 sekund), radia (głównym partnerem mediowym głosowania na TOCOSIA jest RMF FM), w internecie oraz w mediach społecznościowych. Na potrzeby akcji stworzono stronę www.tocosie.pl i specjalną aplikację na www.facebook.pl/princepolopolska, która umożliwi głosowanie na polskie TOCOŚ.
Akcja otrzyma również silne wsparcie w kanałach sprzedaży tradycyjnej i nowoczesnej. Będą to m.in. materiały POS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Modernizujmy armię rozsądnie. Wnioski po Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach ⬇️ @polskathetimes @EECKatowice polskatimes.pl/strefa-biznesu…
    @EECKatowice - (RT) @PZLSwidnik
  • W wiceministrem zdrowia Zbigniewem J. Królem @MinZdrowia na @EECKatowice rozmawialiśmy m.in. o zdrowiu publicznym. Po I wojnie światowej Polska była wschodnioeuropejskim liderem w tej dziedzinie #zdrowiepubliczne #EKG2018 #EEC2018 bit.ly/2kezwvf https://t.co/TL0Aq2HW8R
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    1,83

  • Min

    0,80

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8082

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane