Startuje świąteczna kampania reklamowa Galeo

Autor: pr 23 lutego 2018 12:17

Startuje świąteczna kampania reklamowa Galeo Fot. materiały prasowe

1 marca startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.

Kampania reklamowa Galeo realizowana będzie w prasie poradnikowej od początku marca. W jej ramach zostaną pokazane pieprz czarny mielony oraz majeranek Galeo, po które konsumenci często sięgają przygotowując dania nie tylko na Wielkanoc. Kampanię spina hasło „Tradycyjnie pyszne
Święta” oraz claim marki „Warte dodania”. Zobaczymy ją w formacie full page w dwutygodnikach „Przyjaciółka”, „Pani Domu” oraz w miesięczniku „Poradnik Domowy”, a także w ich wielkanocnych wydaniach.

W ofercie marki Galeo znajdziemy przyprawy najczęściej używane we współczesnej domowej kuchni polskiej, m.in. ziele angielskie, liście laurowe, paprykę ostrą i słodką czy bazylię. Portfolio dopełniają gotowe mieszanki przyprawowe, inspirowane chętnie przygotowywanymi daniami, np. do kurczaka, ryby czy mięsa mielonego. Marka stawia na relację ceny do jakości, a także nie stosuje dodatku glutaminianu monosodowego.

Kreację przygotowała agencja Albedo Marketing, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR realizuje JBcomm.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4361

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane