Startuje urodzinowa kampania sieci Media Markt

Autor: pr 26 października 2016 12:50

Media Markt świętuje 18 lat obecności na polskim rynku. 26 października startuje nowa kampania wizerunkowa pod hasłem “Też masz czasem osiemnaście lat?”. Szeroko zakrojone działania komunikacyjne obejmą telewizję, radio, prasę i internet.

18 lat temu – 2 października 1998 roku – w Czeladzi został otwarty pierwszy w Polsce sklep Media Markt. Slogan reklamowy, promujący wówczas Media Markt, brzmiał: “Po co jeszcze marzyć?”, a w kampanii użyto komiksowej twarzy przypominającej Bolka i Lolka.

– W ciągu 18 lat obecności w Polsce, Media Markt zyskało status lidera na rynku elektroniki użytkowej, a sieć sklepów obejmuje obecnie 58 placówek. Obchody rocznicy otwiera nowa kampania wizerunkowa – mówi Ewelina Piątek, Marketing Manager sieci Media Markt.

30 i 15 sekundowe spoty pod hasłem “Też masz czasem osiemnaście lat?” będą emitowane w kilku różnych wersjach. Kampania obejmie telewizję (TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat i kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio Trójka i Czwórka, Radio Eska, RMF MAXX) oraz Internet (Wirtualna Polska, Onet, Interia, YouTube, Gazeta.pl, Facebook, serwisy VOD).

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Demner, Merlicek&Bergmann, a za produkcję - Agencja Ideal Ideal. Kreacje w prasie zostały przygotowane przez agencję Redblue z Monachium (wewnętrzna agencja holdingu), natomiast w Internecie - przez Golden Submarine. Za kampanię w Social Media odpowiada agencja Lubię To. Planowanie i zakup mediów realizowane jest we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów we współpracy z Universal McCann (TV). Za działania PR jest odpowiedzialna agencja ROOTS PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane