Statua wolności reklamuje kampanię Tyskiego

Autor: wirtualnemedia.pl 7 kwietnia 2011 09:16

Ruszyła pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) oparta na haśle „Duma Amerykanów" i wizerunku Statuy Wolności.

W ramach akcji wielkoformatowy layout został umieszczony m.in. w centrum Warszawy, na hotelu Metropol przy rondzie Dmowskiego. Na plakacie znajduje się napis zachęcający do wysyłania SMS-ów na podany numer. Po każdej takiej wiadomości Statua Wolności na plakacie unosi szklanicę, aby napić się Tyskiego.

Akcja od początku kwietnia jest prowadzona na outdoorze (tablice w całej Polsce) oraz w internecie (m.in. działania na fanpage'u Tyskiego na Facebooku), natomiast na początku maja obejmie telewizję.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,25

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane