Stoiska LeGrand z kawą za 2,99 zł - nowy test Biedronki

www.portalspozywczy.pl 28 września 2015 21:14

Sieć Biedronka chce zarobić na sprzedaży gorącej kawy. Operator testuje stoiska oferujące klientom sklepów pięć rodzajów kawy na wynos, od tradycyjnej czarnej, przez latte po cappuccino. To kolejny po automacie do wyciskania świeżego soku z pomarańczy pomysł na przyciągnięcie do sklepów kolejnej grupy klientów.

Po zamknięciu projektu kawiarni Kropka Relaks, właściciel sieci dyskontów nie rezygnuje z zarabiania na sprzedaży gorącej kawy. W wybranych lokalizacjach Biedronki pojawiły się stoiska pod nazwą "Le Grand" oferujące kilka rodzajów kawy w cenie 2,99 zł. Stoisko składa się z ekspresu do parzenia kawy, atrakcyjnie zaprojektowanego zestawu szafek i ścianki w kolorze ciemnobrązowym (kawowym).

Za gorącą kawę kupowaną w Biedronce klient płaci przy kasie.

więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane