Stokrotka chce poszerzyć ofertę o regionalne pieczywo

www.portalspozywczy.pl 18 lipca 2013 14:15

Stokrotka zastanawia się nad wprowadzeniem do sklepów kącika dla dzieci, jak również rozszerzeniem odpieku pieczywa o produkty regionalne.

Decyzja na temat ewentualnego wprowadzenia kącika dla dzieci zapadnie po badaniach, które ruszą zaraz po wakacjach.

Stokrotka przygląda się też odpiekowi. W tej chwili własny odpiek realizuje w 94 lokalizacjach. Jak mówi Rafał Melanowicz, dyrektor handlowy sieci, spółka szuka na tym polu innowacji. - Na razie mamy w ofercie te produkty, które najlepiej są postrzegane i najszybciej rotują. Zastanawiamy się natomiast nad regionalnymi wypiekami, które mogą nas odróżnić i które są poszukiwane przez klientów - tłumaczy. Są już prowadzone wstępne rozmowy na temat popularnych na lubelszczyźnie kogutów z Kazimierza Dolnego.

Melanowicz znacznie bardziej zachowawczo wypowiada się na temat wprowadzenia do Stokrotek niewielkiego bistro. - Mamy różne opinie na temat małych stoisk bistro z hot-dogiem czy kawą. Badania, jakie otrzymujemy, pokazują bardzo zmienne tendencje klienta, jeżeli chodzi o ich postrzeganie - twierdzi dyrektor handlowy spółki. Zaznacza, że Stokrotka na razie nie jest przekonana odnośnie wprowadzenia takiego rozwiązania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane