Stokrotka chce zwiększyć lojalność klientów. Wyda więcej na marketing
Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding podał, że celem Stokrotki będzie obecnie zwiększanie sprzedaży poprzez zwiększanie lojalności klientów i powtarzalności ich wizyt w sklepach. Sieć chce zwiększyć nakłady na działania marketingowe.
"Mogą one wzrosnąć powiedzmy do 1,2 proc. naszych przychodów, przy czym w trzecim kwartale wynosiły 1 proc." - powiedział prezes Dariusz Kalinowski.
Podkreślił jednak, że firma nie chce skupiać się na promocjach cenowych, które przynoszą jedynie znaczny wzrost wolumenów sprzedaży, ale nie przekładają się na lojalność klientów i systematyczność zakupów robionych przez nich zakupów.
Kalinowski zapowiedział także wdrożenie nowych programów lojalnościowych dla klientów.
Prezes Emperia Holding poinformował także, że sieć zakończyła testy tzw. "scenariuszy cenowych". Obecnie firma wdraża w sklepach wybrane rozwiązania.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Cz 22:49 Sprzedaż i wyniki Amazona lepsze od oczekiwań
- Cz 22:44 Radni Bytomia zdecydowali o zakazie sprzedaży alkoholu nocą od 1 lipca
- Cz 22:42 Nielsen: 40 proc. kiełbasy paczkowanej sprzedaje się od maja do sierpnia
- Cz 22:42 Wtorek i piątek najpopularniejsze na dostawy e-zakupów spożywczych
- Cz 17:50 W sobotę Biedronka otworzy sklep w Sosnowcu
- Cz 17:42 Cena cukru najniższa od 2015 r., mimo to podaż nie maleje
- Cz 17:34 Założyciel Emperii Artur Kawa rezygnuje z zasiadania w radzie nadzorczej spółki
- Cz 17:26 Umowa z PZPN przedłużona - akcja lojalnościowa i gadżety piłkarskie w Biedronce
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Solidarność Tesco: Zmiany stanowisk pracy są wprowadzane niezgodnie z prawem
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Na niehandlowych niedzielach mogą skorzystać takie sieci jak: Biedronka,...
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 3 LPP chce wypłacić 40 zł dywidendy na akcję
- 4 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 5 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 6 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
-
Max
23,06
-
Śr
16,17
-
Min
11,96
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Chrzanów), Batalionów Chłopskich 79, My Bemowo 3, MB3-2E74
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Chrzanów), Batalionów Chłopskich 79, My Bemowo 3, MYB-1C67
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Chrzanów), Batalionów Chłopskich 79, My Bemowo 3, MB3-5C120
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Chrzanów), Batalionów Chłopskich 79, My Bemowo 3, MB3-5C118