Stokrotka: Koszt rebrandingu to 15-20 tys. zł na 1 placówkę

Autor: dlahandlu.pl 11 lipca 2013 13:15

Jak wynika z zapowiedzi szefów sieci Stokrotka zewnętrzny rebranding 1 sklepu obejmujacy zmianę logo i wizualizacji będzie kosztował ok. 15-20 tys. zł. Jednak firma nie zamierza na tym poprzestać i w przypadku starszych sklepów, działających ok. 10 lat zamierza przeprowadzić także pełną renowację, która będzie oczywiście znacznie bardziej kosztowana.

1 sklep w nowej wizualizacji zostanie otwarty 21 sierpnia. Cały proces rebrandingu będzie rozłożony w czasie. Więkoszość z 15 sklepów, których otwarcie zapowiedziano na ten rok zostanie uruchmionych już w nowej wizualizacji. 

- Od września w kilku wyselekcjonowanych sklepach wzorocowych, które przejdą remodeling, będą prowadzone testy związane z odbiorem tych sklepów przez klientów. Jeżeli wzrosty sprzedaży będą powyżej średniej dla naszych sklepów na pewno zdecydujemy się na szybsze wdrożenie zmian, bo będzie to dla nas opłacalne - wyjaśnia Rafał Melanowicz, dyrektor handlowy sieci Stokrotka. Wyniki sprzedaży sklepów testowych będą znane pod koniec roku i wówczas zostaną podjęte dalsze decyzje odnośnie poziomu inwestycji w istniejące sklepy.

Firma podtrzymuje plany rozwoju organicznego: 15 nowych sklepów w 2013 roku i po 30 nowych sklepów rocznie od 2014 roku. Dodatkowo Stokrotka bierze pod uwagę przejęcia małych regionalnych sieci handlowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.