Stokrotka promuje pomidory z polskich gospodarstw

Autor: dlahandlu.pl 28 czerwca 2018 09:36

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Stokrotki „Świeżość na uwadze mamy”. Tym razem firma podkreśla najwyższą jakość pomidorów dostępnych w jej sklepach.

Stokrotka podkreśla, że klienci znajdą w jej sklepach świeże, wysokiej jakości pomidory pochodzące z najlepszych upraw ze sprawdzonych, polskich gospodarstw.

–  Od początku działalności Stokrotka przywiązuje dużą uwagę do wysokiej jakości warzyw, dbając o to, aby na stoły konsumentów trafiały tylko te najlepsze o wysokich walorach smakowych i odżywczych. Dzięki doskonałej współpracy z naszymi dostawcami możemy codziennie oferować naszym klientom świeże, najlepsze na rynku pomidory pochodzące z najlepszych, wyselekcjonowanych gospodarstw – mówi Magdalena Milewska, kierownik działu marketingu w Stokrotka Sp. z o.o.

Pomidory świeżo zerwane, prosto do Stokrotki! – tak brzmi hasło najnowszej kampanii. Spoty reklamowe dotyczące akcji można obejrzeć w telewizji, jak również na kanale YouTube. Poza tym komunikacja będzie obejmowała również nośniki własne: materiały promocyjne POS w sklepach, informacje w gazetkach promocyjnych, social mediach oraz na stronie internetowej firmy.

– Podobnie jak w przypadku wcześniejszych akcji duży nacisk kładziemy na komunikację i interakcję z naszymi klientami poprzez kanały social media. Zależy nam na tym, aby mieli oni stały dostęp do informacji i w każdej chwili mogli podzielić się z nami swoimi refleksjami, dotyczącymi zarówno kampanii, jak i ogólnej działalności firmy – dodaje Magdalena Milewska.

Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej w 1996 roku. Aktualnie sieć obejmuje około 440 sklepów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw do 1000 mkw powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,98

  • Min

    2,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.