Stokrotka rusza z kampanią promującą świeże pieczywo

Autor: dlahandlu.pl 25 maja 2018 13:25

Rozpoczęła się kampania promocyjna Stokrotki pod nazwą „Pieczywo ze świeżego ciasta prosto z pieca”. Poprzez prowadzone działania komunikacyjne firma podkreśla najlepszą jakość pieczywa, dostępnego w jej sklepach.

Od wielu lat można zauważyć rosnącą świadomość konsumentów w zakresie zdrowego odżywiania, którzy starają się modyfikować swoją codzienną dietę i wzbogacać ją o zdrowe, naturalne produkty. Szczególnie dużą popularnością cieszy się tradycyjnie wypiekane pieczywo, jako niezbędny element codziennego menu.

W ostatnim czasie można zauważyć powrót do tradycyjnego wypieku pieczywa. – Konsumenci zaczęli doceniać smak, zapach prawdziwego chleba przypominającego dawne wypieki, przygotowywane według tradycyjnych, sprawdzonych receptur. W odpowiedzi na ten trend, w naszych działaniach komunikacyjnych chcemy podkreślić, że pieczywo dostępne w sklepach sieci Stokrotka jest zrobione z ciasta, które nigdy wcześniej nie było mrożone, z lokalnych piekarni. Dzięki temu, że nasze piece pracują od rana do wieczora, klienci Stokrotki każdego dnia mogą cieszyć się gorącym, świeżym, wysokiej jakości pieczywem, wypiekanym na miejscu w sklepie – mówi Magdalena Milewska, kierownik Działu Marketingu w Stokrotka Sp. z o.o.

Kampania jest prowadzona na skalę ogólnopolską i obejmuje spoty telewizyjne oraz działania komunikacyjne z wykorzystaniem własnych nośników firmy.

– Na potrzeby tej kampanii będziemy prowadzić szerokie działania z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Informacje na ten temat pojawią się w na naszej stronie internetowej, materiałach POS w sklepach, gazetkach promocyjnych oraz profilach social media – dodaje Magdalena Milewska.

Obecnie sieć obejmuje około 440 sklepów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw do 1000 mkw powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6268

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 569600

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.