Stokrotka w lutym sprzedała towary za 186 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2017 11:57

Zarząd Emperia Holding poinformowała, że spółka zależna Stokrotka osiągnęła w lutym 2017 r. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 186 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w lutym 2016 roku o ok. 2%.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-luty wyniosły 374 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 3,3%.

- W lutym 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki spadła o około 2,7% w porównaniu do lutego 2016 roku, a LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - luty 2017 roku spadł o około 2,1% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku. Uwzględniając korektę z tytułu krótszego o jeden dzień lutego bieżącego roku w porównaniu do roku ubiegłego wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wyniósł około 0,7%. Natomiast sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lutym 2017 roku wzrosła o około 6,9% w porównaniu do lutego 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - luty 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 4,3% - podała spółka w komunikacie.

W lutym 2017 roku otworzono 2 markety. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,4 tys. mkw. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lutego 2017 roku wyniosła 375. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lutego 2017 roku wyniosła 175,5 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane