Stokrotka z programem lojalnościowym. Jego twarzą została Nela Mała Reporterka

Autor: dlahandlu.pl 24 sierpnia 2017 13:10

W ramach nowej kampanii lojalnościowej, którą Stokrotka rozpoczyna 24 sierpnia, znajdują się propozycje skierowane do najmłodszych.

Stokrotka przy swojej nowej kampanii lojalnościowej zaprosiła znaną z telewizji Nelę Małą Reporterkę, podróżującą po egzotycznych krajach i relacjonującą swoje doświadczenia w reportażach i książkach skierowanych do najmłodszych.  

Klienci, przy okazji zakupów, mają możliwość zbierania naklejek do albumu o zagrożonych gatunkach zwierząt. Dodatkowo, biorąc udział w akcji, mogą dokonać zakupu maskotek z postaciami zagrożonych gatunków w promocyjnej cenie.

Dodatkowym elementem kampanii Stokrotki jest aplikacja mobilna  „Stokrotka Zagrożone Gatunki Zwierząt” (dostępna dla urządzeń z systemem Android i iOS), dzięki której zdobyte naklejki można zbierać w wirtualnym albumie. Niektóre z naklejek umożliwiają obejrzenie wybranych zwierząt w 3D w rozszerzonej rzeczywistości.

Akcja potrwa do 31.10.2017 i będzie szeroko komunikowana w telewizji, radiu ogólnopolskim, materiałach outdoor i sklepach sieci Stokrotka. 

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca 2017 roku wyniosła 389.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Tomek 2017-08-25 11:26:08

    Fanatastyczny pomysł - nareszcie coś normalnego dla dzieciaków!!!

  • Antoni 2017-08-24 22:21:43

    bardzo mi się podoba Wieloryb Wiesiek i chyba nawet go kupię, mam nadzieję że mi się uda

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,81

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane