Stokrotka zwiększyła sprzedaż LfL o 6,4 proc.

Autor: www.dlahandlu.pl 3 listopada 2016 21:21

Stokrotka osiągnęła w październiku 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 202 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w październiku 2015 roku o ok. 11,3%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-październik wyniosły 1 912 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 20,6%.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w październiku 2016 roku wyniósł około 3,7%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-październik 2016 roku wyniósł około 6,4%.

W październiku 2016 roku uruchomiono 3 sklepy: 1 supermarket, 1 market oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. mkw: 0,5 tys. mkw w supermarketach, 0,3 tys. mkw w marketach oraz 0,3 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec października 2016 roku wyniosła 361. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec października 2016 roku wyniosła 171,7 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane