Stokrotki przejdą rebranding - zmieni się wizualizacja, układ sklepów i asortyment

Autor: dlahandlu.pl 11 lipca 2013 12:24

Stokrotki przejdą rebranding - zmieni się wizualizacja, układ sklepów i asortyment

Jak zapowiedział zarząd sieci Stokrotka po uruchomieniu własnej sieci logistycznej złożonej z 1 magazynu centralnego w Teresinie i 8 centrów regionalncyh w całej Polsce firma jest gotowa na podjęcie wyzwania, aby stać się wyznacznikiem trendów dla formatu supermarketów. - Zmiana logo i hasła to tylko symbol zmian, które przejdzie cała sieć, a które oprócz własnego systemu logistycznego obejmą także remodeling sklepów, zmianę układu i ekspozycji produktów oraz porzerzenie asortymentu o więcej produktów marki własnej a także artykułów z kategorii conveniencie - powiedział Dariusz Kalinowski, prezes sieci Stokrotka.

Budowę rozpoznawalności marki pod nowym hasłem „Zakupy jak z płatka" będą wspierać nowi reprezentanci (brand heroes) - rodzina Krotków pełniąca rolę przewodników w sklepach. Nowe logo sklepu wciąż nawiązuje do kwiatu stokrotki, jednak zostało uproszczone i ma symbolizować cztery filary (wartości), które będą charakteryzowały sklepy: rodzinność, wygoda, atrakcyjne ceny, pozytywne zaskoczenie. 

.- Decydując się na uruchomienie własnego systemu logistycznego zwiększamy niezależność naszej sieci supermarketów. Dzięki temu możemy mieć większy wpływ na ceny oraz jakość oferowanego asortymentu, czyniąc tym samym naszą ofertę bardziej atrakcyjną dla obecnych i przyszłych klientów - powiedział Dariusz Kalinowski, prezes spółki Stokrotka. - Realizując nową strategię rozwoju supermarketów Stokrotka zamierzamy ugruntować naszą pozycję czołowego gracza na rynku - dodał Kalinowski.

Magazyn centralny o powierzchni blisko 27 000 mkw. wyposażony został m.in. w ponad 5 000 mkw. chłodni umożliwiających utrzymanie trzech zakresów temperatur do osobnego składowania nabiału, mięsa oraz owoców i warzyw. Pojemność hali wynosi 32 000 miejsc paletowych, a do jej obsługi zatrudnionych zostanie docelowo ponad 400 osób. Codziennie z magazynu centralnego wyjeżdża 40 transportów, które dostarczają średnio 1 300 palet do magazynów regionalnych zlokalizowanych w Lublinie, Sosnowcu, Białymstoku, Bydgoszczy, Olsztynie, Gdyni, Szczecinie i Wrocławiu. Dostawa blisko 400 palet towarów do supermarketów Stokrotka odbywa się 6 razy w tygodniu.

Spółka Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje 203 sklepy.  Łączna powierzchnia sklepów wynosi 126 tys. mkw. W asortymencie sieci można znaleźć również produkty pochodzące od lokalnych dostawców, a także należące do marki własnej (ok. 350 pozycji).. 

Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A., notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka Stokrotka zatrudnia 6 tys. pracowników. Dochody ze sprzedaży sieci wyniosły w 2012 r. 1 746 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,26

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.