Stoppoint do końca 2017 roku chce przejść na Giełdę Papierów Wartościowych

www.portalspozywczy.pl 12 stycznia 2017 15:32

Damian Puczyński, właściciel Dazumi Sp. z o.o., operatora marki Stoppoint, objął akcje spółki Produkty Klasztorne S.A. W wyniku transakcji, stał się jej większościowym akcjonariuszem. Wkrótce zmieniona zostanie nazwa "Produkty Klasztorne" na "Stoppoint". Stoppoint do końca 2017 roku chce przejść na Giełdę Papierów Wartościowych.

Zmienił się także zarząd spółki. Nowym prezesem spółki Produkty Klasztorne został Damian Puczyński, stanowisko wiceprezesa powierzono Markowi Nowickiemu, który dotychczas zarządzał firmą. Spółka notowana obecnie na rynku NewConnect nazywa się dziś Produkty Klasztorne S.A. Stoppoint była marką, pod którą firma prowadziła część działalności operacyjnej w ramach Dazumi Sp. z o.o. 21 grudnia 2016 r. NWZ przyjęło uchwałą nr 11/16 zmianę statutu spółki obejmującą m.in. zmianę nazwy na Stoppoint S.A. Jak tylko sąd rejestrowy zarejestruje tę zmianę, firma będzie się posługiwać nową nazwą - "Stoppoint".  

Według ramowego harmonogramu transakcji, w lutym 2017 roku planowana jest emisja serii H, w marcu planowane są rejestracja i wniosek o wprowadzenie emisji serii H na NewConnect. Na drugi kwartał 2017 r. planowana jest procedura scalenia akcji; na trzeci kwartał – złożenie prospektu, postępowanie prospektowe i zatwierdzenie prospektu, a na czwarty kwartał planowane jest przeniesienie notowań akcji spółki z NewConnect na rynek regulowany. 

Damian Puczyński, prezes zarządu Produkty Klasztorne poinformował, że do końca stycznia chcą domknąć emisję akcji serii G o wartości ok. 5 mln zł, która jest skierowana do partnerów biznesowych. Dodał, że z lutowej emisji chcą pozyskać do 4 mln zł. Łącznie jest to więc ok. 9 mln zł, które mają posłużyć na doinwestowanie technologii oraz na ewentualne przejęcia.

Obecnie firma rozwija się w czterech połączonych obszarach rozwoju:

Stacja z Paczką – punkty odbioru przesyłek w modelu Click and Collect
Lawenda – zintegrowany logistyczny system B2B w chmurze do zarządzania przesyłkami kurierskimi;
Terminal – terminal z narzędziami IT od obsługi płatności, zamówień, nadawania przesyłek, ich odbioru i innych usług.
Marketplace – własna platforma on-line ze sprawdzonymi partnerami e-commerce

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.