Stowarzyszenie „Polska Ekologia” o współpracy z sieciami: Wysadzono nas z siodła

www.portalspozywczy.pl 11 stycznia 2018 13:52

- Półka ekologiczna w sieciach nieśmiało się tworzy, ale to nie jest jeszcze to. Sieci badają ten teren, próbują z produktami włoskimi, ale z polskimi jeszcze nie. Myślimy o współpracy z polskimi sieciami, ponieważ mieliśmy zły przykład z Carrefourem. Zrobiliśmy 30 wysp w sklepach, w co włożyliśmy masę pieniędzy. Po dwóch latach wysadzili nas z siodła i wprowadzili na nasze półki produkty francuskie i niemieckie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Krajmas, prezes Stowarzyszenia „Polska Ekologia”, dyrektor Zakładu Mięsnego „Jasiołka” w Dukli.

Paweł Krajmas jest zdania, że sieci handlowe nie są zbytnio zainteresowane produktami regionalnymi.

- Swego czasu Biedronka puściła „ściemę” z szynką ekologiczną, z której szybko się wycofała. Sieci badają ten teren, próbują z produktami włoskimi, ale z polskimi jeszcze nie. Co innego sklepy specjalistyczne: Organic Farma Zdrowia, Smak Natury. Te sieci już zobaczyły, że rynek jest chłonny - dodaje.

Prezes "Polskiej Ekologii" zauważa, że popyt na mięso ekologiczne rośnie dużo szybciej niż na wędliny.

- Klienci ekologiczni są przyzwyczajeni do tego, że wiele rzeczy potrafią zrobić sami. Często zaczynają od surowca, który kupują i sami sobie przygotowują. Bardzo dobrze mają się biobazary, które powstają jak grzyby po deszczu. Przyciągają klientów ekologicznych - dodaje.

Krajmas jest przekonany, że rynek podzieli się na klienta zdecydowanego, który szuka dobrego towaru, i takiego, dla którego jest to bez znaczenia i który będzie i tak kupował w sieciach.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8202

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.