Stowarzyszenie Twoja Sprawa krytykuje reklamę napoju Sprite

Autor: wirtualnemedia.pl 5 września 2014 11:04

Według Stowarzyszenia Twoja Sprawa spot napoju Sprite pokazujący nieudaną scenę miłosną pary nastolatków wpisuje się w tendencję do seksualizowania coraz młodszych dziewcząt. - #PrawdaJestTaka, że rozebraliście nastolatkę - ocenia organizacja i zachęca do krytykowania marki w social media - czytamy w serwisie wirtualnemedia.pl.

Udostępniony w połowie lipca spot Sprite'a zatytułowany „#prawdajesttaka, że bez mamy ani rusz!" pokazuje parę całujących się nastolatków. Chłopak zdejmuje dziewczynie bluzkę, ale nie daje rady rozpiąć biustonosza, co wprawia oboje w zakłopotanie.

Klip w ciągu półtora miesiąca zanotował na YouTubie ok. 875 tys. wyświetleń. Kreację reklamy przygotowała agencja McCann.

 

Reklamę mocno skrytykowało Stowarzyszenie Twoja Sprawa, oceniając, że jest ona przykładem seksualizowania coraz młodszych dziewcząt.

- Sypialnia chłopca jest pełna pluszaków, zabawek i naklejek, co sugeruje, że nie może mieć on więcej niż 15 lat. Kontekst sytuacyjny wskazuje, że jest to pierwsza próba intymnego zbliżenia - wylicza organizacja w komunikacie zamieszczonym na jej stronie internetowej. - #PrawdaJestTaka, że producenci klipu poszli po linii najmniejszego oporu, uznając, że uwagę widza może zatrzymać tylko półnaga kobieta z obfitym biustem. Co więcej, tym razem nie wystarczyła już nawet dorosła kobieta, zdecydowano się rozebrać nastolatkę (nawet jeśli zatrudniona aktorka jest pełnoletnia) - dodaje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane