Strona internetowa Biedronki chętniej odwiedzana niż strona Lidla

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2017 11:19

Firma Gemius przeanalizowała ruch na stronach dwóch największych sieci handlowych w Polsce, Biedronki i Lidla, w okresie od października 2016 roku do lutego 2017 roku. Okazało się, że strona Biedronki była chętniej odwiedzana przez internautów. To zmiana w stosunku do badania z 2015 roku (styczeń-listopad) - wówczas internauci częściej wchodzili na stronę niemieckiej sieci dyskontowej.

W październiku 2016 roku stronę Biedronki odwiedziło ponad 5,2 mln użytkowników, a witrynę Lidla - ponad 3,1 mln internautów. W listopadzie było to odpowiednio prawie 5,4 mln i 3,57 mln użytkowników. Grudniowy bilans witryny Biedronki to blisko 5,3 mln użytkowników, a Lidla - 3,24 mln. 

Dystans między sieciami zmniejszył się w styczniu 2017 roku. Stronę Biedronki odwiedziło wówczas 3,93 mln użytkowników, a witrynę Lidla - 3,22 mln zł. W lutym na stronę Biedronki weszło 4,24 mln użytkowników, Lidla w tym czasie odwiedziło ich ponad 3,56 mln.

W 2015 roku (styczeń-listopad) większym zainteresowaniem od strony Biedronki cieszyła się witryna Lidla. Miesięcznie odwiedzało ją średnio 2,4 mln użytkowników sieci (10 proc. wszystkich internautów w Polsce). W tym samym czasie na stronę Biedronki wchodziło średnio 1,6 mln użytkowników (7 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,02

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane