Studio Tymbark największym kanałem markowym na YouTube

Autor: pr 1 września 2017 10:52

Studio Tymbark to już oficjalnie najpopularniejszy kanał markowy na polskim YouTube. Wyprzedził on wszystkie inne i gromadzi największą publiczność – niedawno przekroczył liczbę 230 tys. subskrybentów.

Tymbark niedawno wkroczył na pierwsze miejsce podium najpopularniejszych marek na YouTube. Studio Tymbark potrzebowało zaledwie roku i pięciu miesięcy, by stać się największym kanałem markowym w Polsce. 

Tymbark opublikował dotychczas 93 filmy, których łączna ilość wyświetleń sięga prawie 15 milionów! Niesamowita jest także aktywność widzów – wygenerowali oni już prawie 93 tysiące komentarzy i wcisnęli 740 tysięcy razy „łapkę w górę” (aż 97% ocen pod publikacjami to te pozytywne). Już w październiku pojawi się setny odcinek Studia.

Studio Tymbark w jednym miejscu skupia najpopularniejszych twórców internetowych i ich przyjaciół. Jaś Dabrowsky, SKKF, Zuzanna Borucka, Cyber Marian, Olsikowa, Czokled wraz z gośćmi – popularnymi twórcami internetowymi, artystami i sportowcami, co tydzień przyciągają przed monitory tysiące odbiorców. Tymbark dba o pozytywną energię w Studiu, tak jak na co dzień dba o swoich konsumentów. Wesoła atmosfera, wyjątkowy kontakt prowadzących z widzami, różnorodność realizowanych pomysłów i autentyczność to domena kanału. Tymbarkowy Kapsel stał się symbolem nie tylko dobrej zabawy z przyjaciółmi, ale i unikalnych, szczerych relacji. Dzięki obecności na YouTube, którego użytkownikami są w dużej mierze ludzie młodzi, marka wciąż buduje i umacnia więź z konsumentami. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,18

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane