Superbohater w reklamie napoju Piccolo

Autor: Marketing przy kawie 15 grudnia 2014 10:33

Napój musujący Piccolo rozpoczyna kampanię reklamową. Wprowadza do komunikacji postać brand hero - podaje Marketing przy kawie.

Działania skupiają się wokół okresu sylwestrowo-karnawałowego i pojawiających się w tym czasie okazji - dziecięcych bali i przyjęć. Odświeżeniu uległ wizerunek marki. Bohater - Piccolo - został dostosowany do współczesnych czasów i wysunięty na pierwszy plan. Nadano mu również żywszego charakteru i wykreowano na superbohatera.

 

Kampania wystartowała na początku grudnia. Jej głównymi nośnikami są reklamy prasowe oraz materiały POS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,98

  • Śr

    8,04

  • Min

    5,30

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10963

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane