SuperKoszyk.pl wybiera optivo do prowadzenia komunikacji e-mail marketingowej

Autor: pr 20 kwietnia 2016 09:17

Optivo rozpoczyna współpracę z drogerią internetową SuperKoszyk.pl. Wykorzystanie oprogramowania optivo broadmail ma zwiększyć skuteczność prowadzonej komunikacji z klientami i w efekcie przyczynić się do wzrostu konwersji.

SuperKoszyk.pl to polska drogeria internetowa oferująca chemię gospodarczą, kosmetyki oraz artykuły do higieny osobistej. Istnieje na rynku od 2006 r. W ofercie sklepu znajduje się ponad 10 000 produktów polskich i międzynarodowych marek.

Optivo to międzynarodowy specjalista z zakresu e-mail marketingu i omnichannel, z oddziałami w Berlinie (centrala), Warszawie, Amsterdamie i Istambule.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane